torsdag 1 januari 2015

Gott Nytt år

Skål och Gott Nytt År
alla vänner!
Tack för alla fina kommentarer
jag fått under året och
 TACK 
för alla fina inlägg med vackra bilder 
som ni delar med er av
och som skänker mig stor glädje!

Maken och jag har firat in det nya året i lugn och ro.
Tänkte sända upp en Thailykta med välgångsönskan
 till alla jordens invånare,
men det blåste för mycket så vi får försöka en annan dag.
Några i samhället skickade upp lyktor,
men de blåste snabbt bort i horisonten.

Önskar nu att vi alla får ett fantastiskt fint år
och att alla människor ska besinna sig
så att alla kan få leva i frid på jorden.

God fortsättning!
Kram Yvonne

1 kommentar:

  1. Nyåret firades in sovande, lille Arvid somnade kl 8 och jag halv 11 (även maken) men jag vaknade vid 12-slaget av alla raketer.
    Stort tack även till dig för dina fina inlägg och dina trevliga kommentarer hos mig, du sprider vänlighet och glädje!
    Nu önskar jag dig ett trivsamt och fridfullt nytt år!
    Kramar Eva

    SvaraRadera