söndag 14 februari 2016

Alla Hjärtans dag


Idag har det varit årets finast dag.
Alla Hjärtans dag, 
en dag full av kärlekstankar,
eller hur?
Grattis min älskade son
som fyller år idag!


Maria undrade vad vi gör för slags hjärtan inför dagen.
Jag tillverkade dessa nyckelringar under helgen


medan jag följde Svenska Rallyt på TV,
webb och Radio Värmland.
(En av årets höjdpunkter för mig.)
Här är det Hayden Paddon från Nya Zeeland
som kör på en kraftig trästolpe i sin jakt på andraplatsen.


Tyvärr slog den sönder kylaren på bilen för honom
och gjorde det problematiskt innan han kunde köra till målet i Karlstad.
Tursamt nog tog han sig dit och klarade sin andraplats.


Vann gjorde Sebastien Ogier (som vanligt) 
som här kommer flygande på tävlingens sista sträcka.

Hoppas att du haft en alldeles underbar Hjärtedag!
Kram Yvonne

2 kommentarer:

  1. Bra att pricka in sonens födelse på Alla Hjärtans dag!
    Förr följde jag alltid Svenska Rallyt men inte nu längre, vet att det var i helgen och Ogiers namn känner jag igen, det är allt.
    Vi hade en riktigt fin Alla Hjärtans dag med goda vänner, blev nästan en heldag ute i solskenet, dock lite kyligt där vinden kom från norr.
    Ha en riktigt fin vecka, fina bloggvän!
    Kramar Eva

    SvaraRadera
  2. Hittade hit när jag letade runt på måfå. Jättesöta hjärtan och passande inte bara den dagen utan alltid. Jag gillar dina fågelbilder. Vi matar också fåglarna här, men nötskrika när en sällsynt gäst hos oss. Ha det bra.

    SvaraRadera