tisdag 9 oktober 2012

Bloggstart

VÄLKOMMEN!!!


Hej där, DU som just nu sitter framför min Blogg.

Nstartar äventyret...
 
Vilket äventyr???

Jo, det är detta Bloggäventyr som startar för mig precis nu...
och det känns både nervöst och spännande.

Jag har alldeles nyss fått upp ögonen för Bloggar och sett vilka alldeles fantastiskt vackra sidor en del gör.
 
Efter att intresset väckts för att starta en egen Blogg har det varit mycket funderande på om jag ska våga, har jag nå´t att bidra med i denna värld som kan intressera andra människor??? 
 
I vilket fall som helst har jag nu bestämt mig för att försöka mig på detta spännande forum.



 

Mitt nya passionerade liv började med en lång semester
i juni och har fortsatt efter det, dvs att jag har slutat mitt yrkesverksamma liv och njuter nu ålderns otium.
Det är så fantastiskt att i stort sett varje dag själv få bestämma vad jag ska göra, när jag ska gå upp på morgonen, lägga mig på kvällen...
 
 
 
 
Ordet passionär fick jag av en bekant
och jag tycker att det är ett helt underbart ord att använda. Istället för att fokusera på ålderdomen
blir fokuset inställt på njutbara saker och upplevelser.
 
Håll med om att det är en STOR skillnad!!!
 
 
Tack för att du tittade in!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar