tisdag 9 oktober 2012

Det här var roligt

Vet ni, det var riktigt skoj att se min Blogg på "riktigt".
Måste bara fortsätta lite till denna dag (egentligen natt).
 
Jag är så klart inte riktigt nöjd med utformningen ännu,
men jag hoppas på att lära mig mer om hur jag ska kunna få den som JAG vill.
 
 
Att leva det passionerade livet betyder inte
att jag bara gör roliga aktiviteter.
För att livet ska fungera på ett trevligt sätt måste jag städa, stryka tvätt, tömma diskmaskinen o.a. mindre roliga göromål.
 
 Men just genom att jag inte har någon tidspress
kan jag göra det tråkiga när jag har lust eller dela upp aktiviteten på flera dagar.
Jag behöver inte skynda mig innan jobbet,
måste inte när jag är trött på kvällen efter jobbet...
 
Därav kan även det tråkigaste göromålet bli njutbart.
Det fanns naturligtvis en njutbarhet tidigare också genom att det var så himla skönt när tvätten var färdigstruken t.ex. Skillnaden idag är att jag t.o.m. kan tycka att det är trivsamt under tiden jag stryker.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar