onsdag 22 januari 2014

Ruffcollage

Tack Eva!
(som har den fina bloggen Vardag och flärd) 


För nå´t inlägg sedan länkade du
till Fotor photo collage där man
enkelt kan få till sina egna collage.
Jag har nu provat och det blev
promenadhunden Ruff
som fick vara fotomodell
den underbara dagen igår
när solen sken härligt på oss.


Att hoppa efter snö är kul,
 tycker Ruff! 

Jag var mest ivrig att få prova om jag
kunde göra ett collage överhuvudtaget
och det fungerade ju som synes.
Får prova vidare med andra mallar
vid tillfälle.
Det är skoj att få lära nya funktioner.

Än en gång TACK Eva!

Ha det så gott!
Kram Yvonne

10 kommentarer:

  1. BRA gjort med ditt bildcollage och din modell är ju helt ljuvig och ser ut att ha riktigt kul i snön!

    Kram och nospuss!

    SvaraRadera
  2. Varsågod! Ruff är en fin modell! Visst var det lätt att göra collage och jag ska utveckla det så småningom när tid finns.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är verkligen enkelt och det går säkert att utveckla det mera och trixa till bilderna.
      Kram

      Radera
  3. Åhh så roligt det där ser ut med Collage , får nog prova jag med nå tag . Kramar från Anita

    SvaraRadera
  4. Det syns verkligen på bilderna att Ruff gillar snö! Fina kombinationer!!

    SvaraRadera
  5. Tjusigt Yvonne! Visst är det skoj att exprimentera med bilder.
    Ha en fin torsdag! Kram från mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Petra! Är inte så bra på att fixa med bilder, men kanske kan jag lära mer nu.
      Kram

      Radera