söndag 4 november 2012

Besök hos förfäderna




 
Idag har jag åkt runt
till alla våra förfäders
och släktingars gravar.
 
 
 
 
 
 
 






Till St Malms kyrka
 känner man sig

VÄLKOMMEN!
 
 
 
 
 
 
 
 
På Östra Vingåkers kyrkogård
har vi graven där min styvfars
farmor och farfar vilar sedan
snart hundra år sedan.
 
 
 
 

 
 
 
 
Det känns mycket bra att besöka
Robert och Matilda
och visa min vördnad.
Jag vill inte att de ska glömmas bort.
 
 
Kan undra hur länge jag får finnas kvar
i någons minne
när jag en dag har lämnat jordelivet???
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I närheten av Robert och Matilda
står den här ovanligt vackra lyktan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Skogskyrkogården har jag de flesta
gravarna att besöka.
Det är en riktigt fin känsla
jag alltid får när jag
 åkt runt till alla gravarna.
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar