måndag 12 november 2012

Lycklig helg


 
Har haft en underbar helg
då jag har träffat mina
barn och barnbarn.
 
I fredags var jag och besökte min dotter
med sambo och höns.
 
Fick äran att mata hönsen
med majskorn ur min hand.
Det var en upplevelse utöver det vanliga
när alla hönsen trängdes runt handen
och pickade snabbt och hårt i handen.
Varje höna ville få tag i
så många korn som möjligt.
 
Jag fick några härliga
och alldeles fantastiska
timmar hos dem. 
 


 
 
 
 
I lördags fick min son
och hans söner besök.
 
Hade med mig pulsvärmare
som jag stickat till äldsta sonen.
Han har själv önskat en symbol
som står för hans musikband.
 
 
 
  
 
 
 

 
Lillebror blev tillfrågad
om han också ville ha pulsvärmare
och han sa: ja!!!
Han valde att få en grön ande,
från ett dataspel, stickad på sina.

 
 
 
 
 
 
 

Jag började sticka lillebrors pulsvärmare
när jag kom hem
och idag, söndag, ska de bara sys ihop.
Det är så roligt att kunna
göra något som killarna vill ha
och som ingen annan har.

 
 
 

Ja, det blev ännu ett härligt
och alldeles fantastiskt besök
hos mina pojkar.
Alltid så härligt
att få träffa dem och kramas.
 

 
Vilken lycka det är att ha
så många att älska
och att vara älskad av!!!
 
 
 
Läste på nätet att idag 11-11
öppnas en ny portal mot
den ljusare tiden.
Tänder ett ljus och ber
att det verkligen är så!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 

 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar