tisdag 13 november 2012

Besök hos polisen

 
Känner att jag varit väldigt duktig idag.
 
 

 
 
I det härliga vädret
med novembersolen som strålade
tog jag cykeln in till staden
för ett besök hos polisen.
 
Hämtade mitt nya pass
och tyvärr...
bilden i det gör ingen glad.
Är det kanske bilden av en kvinnlig terrorist???
 
 


 
 
 
Efter en cykeltur på 16 km
och uppiggad av vår fantastiska utsikt över sjön
fick jag plötsligt lust att baka
muffins när jag kom hem.
 



 
 
 
Hann precis att ta en kaffe-med-mycket-mjölk
till varma banan- och kokosmuffins
innan det var tid att ta bilen till staden
för att träna mina leder
i varmvattenbassängen.
 






 
 
Ja, det blev en bra dag med mycket träning
och jag känner mig väldigt nöjd med det.
 
Dessutom kunde jag plocka undan
kläderna jag strök igår kväll
och det är helt underbart när högen
med skrynkliga tvättkläder är borta.
Bara synd att högen snart växer till igen,
men idag njuter jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar