lördag 9 februari 2013

Fotspår

Tipsar om ett gott fruktigt te:
Granna päron.
 
 
Det är ett rött rooiboste
med olika bär och frukter i
bl. a. tranbär och vattenmelon.
Har inte hittat några päron dock.
 
Jag varierar mellan olika gröna teer
och Granna päron
men väljer oftare det sistnämnda.
Tycker att det är så gott!
 
Rooibos är ju lite speciellt i smaken
men gillar du det så prova gärna mitt tips.
Gott även med mjölk i!
 
 
Idag var jag ute på altanen barfota
som jag brukar när det bara är
något snabbt jag ska göra ute.
Det hade kommit ett par cm fluffig snö
sedan jag skottade sist.
När jag senare på dagen skottade bort snön
fick jag till min förvåning se mina fastfrusna spår.
 
 
Tycker att det påminner om instruktioner
till att lära sig dansa.
Jag förundras över att jag lyckats gå
så att spåren hela tiden går bredvid varandra.
 Ganska snygga spår faktiskt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar