onsdag 12 december 2012

12-12-12


 

Så härligt att vi fick uppleva
ännu en sprakande vacker vinterdag
denna magiska dag med alla tolvor
som vi aldrig får uppleva igen.
 
Många passar på att gifta
 sig på dessa sifferdagar.
Hoppas att dessa siffror kan hjälpa dem
att fortsätta vara så lyckliga
som de förhoppningsvis är denna dag . 
 

 
 
Jag hade förutsatt mig att fotografera
dessa siffror på min väckarklocka
som alltid har rätt tid pga att den ställer in sig
genom signaler från en sändarmast.
 
Och... vad tror ni händer???
Jo, jag blev så stressad av uppgiften
att jag inte lyckades få in rätt skärpa
när det gällde sekund 12.
 

 
Senare när jag satte mig vid datorn
såg jag alla tolvor nere i högra hörnet.
Det hade ju varit kul att ta den bilden kl 12:12. 
 
Nu önskar jag er ALLA
en helt underbar fortsättning på denna 12-dag
oavsett om du är nygift eller ej!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar