lördag 5 januari 2013

Bloggar

 
Det är fantastiskt roligt att titta på andras fina bloggar.
Klickar jag in på en blogg,
 kan jag klicka vidare
på de bloggar som den första bloggaren tycker om
 och jag kan klicka vidare och vidare.
Hur länge som helst.
 


 
Jag får titta in i delar av andra människors världar.
De delar med sig av sitt skapande,
sina pyssliga idéer och användbara
recept och mönster.
De visar sina fina, vackra och njutbara bilder.
 
Det är en form av villkorslöst, kärleksfullt givande.
Man förväntar inte att få något tillbaka, bara ger.
Men den kärleksfulla handlingen sprider sig i cyberrymden
och andra börjar dela med sig, ger något tillbaka.
 


 
Det är verkligen fantastiskt!
 
Jag pratar ju mycket om energi
och genom att se dessa fina bloggar
blir jag så otroligt glad och inspirerad

och fylld av energi.
 
 
Jag har fortfarande inte fått tillgång till mina bilder.
Jag kommer bara åt de bilder jag lagt ut tidigare.
Därför blir det några längtansbilder tills vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar